<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7652862123839488778\x26blogName\x3dJourneyYou\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://atikahmnsr.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://atikahmnsr.blogspot.com/\x26vt\x3d4455829043670935480', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
qtpie

Assalamualaikum & Hi! I'm Atikah Bt Mansor or some calls me Odet(it's a long story). I'm 19 years old enought this year and currently i'm pursuing my studies in diploma in Accountacy at Polisas, Kuantan.

Hello ~




recent update :
Hostel dan Sekolah
written on Sunday, November 17, 2013 @ 2:44 AM ✈



Sekolah ? hm bila jumpa kawan di sekolah lama je mesti mereka akan tanya "sekolah okay?" tak tahu sebenarnya nak jawab apa . Okay ke ? Best ke ? Biasalah, setiap sekolah ada benda yg seronok dan ada juga yg tidak. 

Bagi aku yang seronoknya sekolah baru ni bila aku jumpa kawan yang betul-betul ada disaat susah mahupun senang. Kawan yg sentiasa membantu, sentiasa bagi semangat disaat sedih. *k macam dramatik terlebih je* oh oh! sekolah ni juga selalu buat lawatan ke sana ke mari :) *part yang paling disukai* And seronok gila semasa kami pergi dinner di IKBN satu batch. 

Apa pula yang aku tak suka dengan sekolah tu ? hm asrama. Mungkin sebab aku tak pernah tinggal di asrama maka aku tak biasa dengan kehidupan asrama. Aku ni jenis yg tak boleh belajar dalam keadaan bising. Dekat rumah masa dekat PMR pun aku pergi Perpustakaan Negara sbb tak boleh belajar bila dengar bunyi tv. PN tu ibarat rumah kedua bagi aku. Bila masuk asrama, kau fahamlah kan, 24/7 duduk dengan kawan-kawan. Kerja nak berborak je :3 Bila tak belajar result merosot lalu aku pun "down". Tapi kesimpulannya aku tahu ni semua disebabkan diri aku sendiri yg terlalu memilih sangat dengan tempat belajar. Hee :b

Tapi aku dan ayah dah ambil keputusan. Esok kami akan ke sekolah untuk urusan perpindahan. Tapi tak tahulah dapat ke tidak. Abang Zaid *abang saudara* cakap mungkin dapat sebab dulu aku pernah menerima tawaran dari sekolah tu. Kalau tak dapat, teruskan jelah belajar di Septech :) Kesimpulannya lagi, tak confirm lagi k aku pindah ke tidak c:

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life